top of page
Пошук
  • samaryschool

Тиждень здорового способу життя

Соціально – психологічною службою Самарівського ліцею ім. П. Штика з 15.04.2024 р. по 19.04.2024р. був проведений Тиждень здорового способу життя, протягом якого проводились різноманітні бесіди, інформаційний калейдоскоп, змагання, виховні заходи, конкурси, тренінги, диспути, перегляд відеороликів.

Тиждень здорового способу життя в школі допомогає учням осягнути глибину проблеми, усвідомити, що здоров'я включає різні компоненти, виявити першопричини порушення здоров'я, набути знань та вмінь, які сприятимуть збереженню фізичного, соціального й психічного здоров'я, тому, було проведено наступне: заняття з елементами тренінгу “ Найбільше багатство - здоров’я”, заняття “ Територія здорового способу життя”, урок - гра “ Що я знаю про здоровий спосіб життя?”, виховна година “ В здоровому тілі - здоровий дух!”, бесіда з переглядом презентації “ Як алкоголь впливає на організм людини?”, перегляд презентації з наступним обговоренням “ Як зберегти здоров’я”, тренінгове заняття “ Здорова молодь - здорова країна”, урок - вікторина “ Що я знаю про здоровий спосіб життя?”, заняття з елементами тренінгу “ Наркотики - шлях в нікуди”, перегляд відеороликів та фільму “ Правда про алкоголь”, гра - подорож “ Крок за кроком до здоров’я”, вікторина “ Формула здоров’я”.

Учні дізналися багато корисної інформації, яку зможуть використати у повсякденному житті, отримали допомогу у профілактиці зміцнення здоров’я та формуванні культури здоров’я через різноманітні види виховної діяльності.



0 переглядів0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі

Участь в екологічному проєкті "Зробимо Планету  чистішою".

Учні третього та шостого класів взяли участь в екологічному проєкті "Зробимо Планету  чистішою". Діти прибирали невелику ділянку посадки та прибережну смугу озера Луки. Під час роботи всі були активни

#STEMтиждень_spring2024 #ідеяSTEM_spring2024

Моя лялька-мотанка ниточкою змотана, оберіг мій на землі, талісман мені в житті На уроці(вчитель Данилюк С.В.) ми доторкнулися до коренів української культури, створюючи власні ляльки-мотанки. Ці унік

Чорнобиль – це мука і трагедія, це подвиг і безсилля, це пам'ять та наш нестерпний біль

26 квітня 2024 року виповнюється 38 років з дня найстрашнішої за наслідками катастрофи минулого тисячоліття. Чорнобиль – це мука і трагедія, це подвиг і безсилля, це пам'ять та наш нестерпний біль. Чо

bottom of page